NAZIS STRIKE SDEROT,DADULLAH ELIMINATED,HAMAS MICKEY MOUSE

The genocidal and blood-thirsty gang of Hamas fired seventeen rockets into the Israeli city of Sderot, injuring several children, among the others. They threatens to fire dozens more. The threat must be seriously. After all, they can thank their European and American donors for giving them the possibility to build such expensive rockets. Our taxes at work. Of course, Israel is morally obligated to defend herself and announces it will respond harshly. Prepare for the international outcry from the usual hypocrits. One Jerusalem has a couple of must-see videos showing the aftermath of the attack and the moment when some rockets were being launched.

The Italian government’s best interlocutor has been sent to meet the 72 virgins Satan. Taliban’s top commander, Mullah Dadullah, has been killed.

A beautiful photo I was waiting to see

Magdi Allam: Moschee, è l’ora dei provvedimenti

From The-World-Has-Gone-Nuts Department: US and Europe united in forgetting that Jerusalem is the historical and eternal capital of Israel. Even more worrisome is the fact that a significant percentage of the Israeli public opinion is willing to commit suicide and canceling centuries of history.

The Nazis’ Mickey Mouse continues to preach hate to Palestinian kids

New York Daily News’ Editorial: There Can Be No Peace With Hate

Hamas Kindergarten

Majority of Europeans not yet recovered from Fascist indoctrination. In America, Jews have always been protected. In Europe, they ended up in the gas chambers.

A bit of sanity from the EU: EU proposes monitoring radical mosques , which are the absolute majority.

This confirms what we have been saying: Saddam Regime Provided Funding To Al-Jazeera TV

Probable ‘honor’ killing in UK

The victim was only 17

Al-Qaeda planning militant Islamic state within Iraq

Good news, as the US is winning the war against Abu Sayyaf in the Philippines.

Mohammad Fadhil, ‘Iraq the Model’ weblog: U.S. should stay and fight

Intervista a Mario Lozano, il soldato italo-americano che gli italiani vogliono mettere al rogo per via delle accuse della stalinista Sgrena.

Excellent news: Michael Moore Faces U.S. Treasury Probe

(h/t: Babalu )

One million Turks marched again in favor of secularism and against Islamism.

Caroline Glick: Hirsi Ali’s Challenge to Humanity

Ayaan Hirsi Ali: Can Secular Turkey Survive Democracy?.

John Howard, Australian Prime Minister: Muslims must assimilate

Cina e Russia continuerebbero ad armare le milizie sudanesi. La Cina e la Russia sono state accusate di fornire armi all’esercito sudanese e, di conseguenza, alle milizie janjaweed, in pieno contrasto quindi con quanto sancito nel 2005 dalla risoluzione del Consiglio di Sicurezza delle Nazioni Unite. La notizia, pubblicata dal quotidiano britannico Timesonline, precisa che l’accusa è contenuta in un report pubblicato l’8 maggio da Amnesty International, dove viene denunciato il comportamento dei governi di Mosca è Pechino che, nonostante l’embargo sulle armi imposto al Sudan, continuerebbero a vendere materiale bellico al governo di Khartoum

5 Responses to NAZIS STRIKE SDEROT,DADULLAH ELIMINATED,HAMAS MICKEY MOUSE

  1. Luigi Pigoli says:

    Thank you for this fantastic website, I live in a country (italy) where journalism does not exist, everyone who writes does it from an ideological cage, and what is coming out, never resumbles to truth. So I need an alternative information to keep my eyes at the world.
    I just want to say that I support you in your corageous, anti-conformist battle against darkness of religious (each religion including mine, which is probably the worst) authoritarism.

  2. freethoughts says:

    Luigi, I can assure you that your religion is not the worst, maybe is the best. Luigi, una cosa è criticare la Chiesa, ma sei davvero sicuro che il cristianesimo sia la religione peggiore? Auguriamoci di non sperimentare mai l’Islam sulla nostra pelle, perchè ti assicuro che è molto peggio. Nel Corano, che ho letto insieme agli Hadith, i detti di Maometto, c’è proprio il germe della violenza e dell’odio. Al contrario, nel Vangelo si predica pace, amore e tolleranza. Inoltre, Gesù Cristo non ha mai parlato di sottomissione della donna. Al contrario, quando volevano lapidare la Maddalena, Gesù l’ha protetta. Invece Maometto le lapidava.
    Prova a chiedere alle donne saudita, iraniane o nigeriane che cos’è l’Islam.
    Nonostante gli eccessi della Chiesa (che secondo me non rappresenta per niente il messaggio di Cristo) , riteniamoci fortunati di vivere in una società dove se decidi di lasciare la religione non ti fanno niente.
    Da atea, ti posso però assicurare che l’Islam è la religione peggiore. Ma non è una religione: è un’ideologia di odio, violenza e sottomissione.

  3. You are brilliant. I love your blog.

    Just linked you to mine.

    Also love Sardegna too! 🙂

    Keep up the most excellent work!

    Urban Infidel

  4. Abraham says:

    A bird in the hand is worth two in the bush

  5. Luigi Pigoli says:

    Sono fondamentalmente quasi d´accordo con quello che hai scritto, e ti ringrazio per la tua risposta. Non vorrei essere scambiato per uno che ha simpatie per l´Islam, perché nulla sarebbe meno adatto a descrivermi. Tuttavia, se mi permetti, hai dimenticato una differenza fondamentale tra noi e la Nigeria, l´iran, e l´Arabia Saudita, paesi che conosco e dove ho anche vissuto in parte per il mio lavoro.e conosco benissimo l´inaccettabile situazione delle donne laggiú. Quelli sono paesi peró dove il clero comanda tutto: comanda l´energia, il tesoro, l´esercito, la polizia…insomma ha in pugno ogni tipo di potere. Da noi non é (ancora) cosí. Prova a chiederti cosa succederebbe se il papa, o peggio ancora l´Opus Dei, riuscissero in quello che vogliono: essere a capo del potere politico, militare, esecutivo, legislativo…pensi saremmo proprio in condizioni molto diverse dall´Iran? Si magari non lapiderebbero le donne, ma scordati pure la libertá di stampa e le conquiste culturali del mondo occidentale. Non mi dire che sul vangelo c´é scritto che Gesú ha salvato l´adultera per favore, si é vero c´é scritto, come é vero che NON c´é scritto che bisogna torturare la gente come ha fatto l´inquisizione, come NON c´é scritto che bisogna coprire i pedofili, come NON c´é scritto che bisogna lavare il cervello ai bambini come fa l´Opus Dei, peró l´hanno fatto, e lo fanno. Ci siamo mai chiesti come mai una religione aggressiva e non certo pacifica o tollerante, (contrariamente a come ce la presentano i nostri amici di sinistra solo perché é antiamericana) come fa dicevo ad avere tanto proselitismo…io dopo alcuni anni passati in paesi arabi una risposta ho cercato di darmela: perché é semplice, fa quello che dice, e dice esattamente quello che fa. Io dopo quarantatre anni invece devo ancora capire alcuni commenti del papa, mi ricordo quando alle filippine se non sbaglio, sono morte sotto una frana molte persone che vivevano in una discarica. Commento del Vaticano: I poveri muoiono sotto i rifiuti dei ricchi. Bravi, complimenti, infatti il Vaticano é uno stato povero!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: